DV10 series

دوربین دیجیتال سامسونگ دی وی 300 اف


 از نظر ظاهری،دوربین دیجیتال سامسونگ DV300F ظاهری کاملا شبیه به دوربین‌های کامپکت دیگر دارد.  تفاوت اصلی این دوربین با مدل‌های معمولی، در نمایشگر دوم 1.5 اینچی آن است. نمایشگری که می‌تواند برای عکاسی از چهره‌ی خود عکاس استفاده شود که کاملا کاربردی است. اما کاربرد دیگر آن می‌تواند در نمایش تصاویر جذاب و جلب توجه کننده برای کودکان باشد تا به بهانه‌ی آن تصویر به دوربین نگاه کنند و بتوانید عکسی تمام رخ از کودک بگیرید.

09123258426-66342591

ویژگی بسیار عالی دیگر این دوربین، لنز 25-125 میلی متر آن می‌باشد. این لنز در فاصله‌ی کانونی 25 میلی متر حالت واید بسیار خوبی را ارائه می‌دهد تا بتوانید در یک عکس، میدان دید بزرگی از یک چشم انداز گسترده‌ی طبیعی را ثبت کنید. این در حالیست که توانایی زوم 5 برابر می‌تواند برای گرفتن عکس‌های پرتره هم مناسب باشد. اما ویژگی بسیار عالی این لنز، کمینه‌ی نسبت کانونی f/2.5 آن در حالت واید است. این کمینه‌ی نسبت کانونی بسیار عالی، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید در شرایط نوری نزدیک به تاریکی هم با سرعت‌های شاتر بالاتر عکاسی کنید. این لنز فوق‌العاده سریع است. بنابراین علاوه بر ویژگی بسیار واید بودن، به ویژگی بسیار سریع بودن هم مجهز می‌باشد. اما در هنگام زوم کامل با f/6.3 چندان لنز سریعی نمی‌باشد. اما برای اینکه لرزش دست شما منجر به تارشدگی تصویر نشود، همانند هر دوربین امروزی پیشرفته‌ی دیگری، DV300F هم مجهز به لرزش گیر اپتیکال تصویر می‌باشد تا همواره بتوانید عکس‌هایی شارپ بگیرید.

 

این دوربین همچنین مجهز به نمایشگر 3 اینچی 460,000 پیکسلی می‌باشد. کیفیت و بزرگی نمایشگر خیلی خوب است و خیلی بهتر از نمایشگر های 230,000 پیکسلی می‌باشد. اما نکته‌ی ویژه‌ی دیگر این دوربین، به جز نمایشگر دوم که البته فعلا نمی‌دانیم چه رزولوشنی را ارائه می‌دهد، رادیو Wi-Fi داخلی است. با استفاده از Wi-Fi به راحتی و بدون اینکه نیاز باشد دوربین را با کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌ها را به صورت بی‌سیم منتقل کنید.

به هر صورت همان‌طور که گفتیم، DV300F علاوه بر نمایشگر دوم و Wi-Fi داخلی که به آن‌ها مجهز است، در کل دوربین بسیار کوچک، بسیار باریک، بسیار سبک، مستحکم و خوش ساختی است. سنسور تصویر 16 مگا پیکسلی به شما کمک می‌کند که جزئیات را خیلی دقیق ثبت کنید و لنز فوق‌العاده‌ی 25 میلی متری آن که کمینه‌ی نسبت کانونی f/2.5 را ارائه می‌دهد نیز بسیار عالیست. توانایی ضبط ویدیویی 720p HD، نمایشگر 3 اینچی 460,000 پیکسلی و مودهای عکاسی گوناگون و کارآمد را نیز به آن بیفزایید. در آینده و با به بازار آمدن این دوربین سعی می‌کنیم اطلاعات بیشتری را از آن ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

دسترسی سریع به فرم های نوین تعمیرات