Canon EF-S 55-250mm

لنز Canon EF-S 55-250mm F / 4-5.6 IS STM


 اگر جزو کاربران آماتور و علاقه‌مند به عکاسی حرفه ای هستید این لنز کانن می تواند بهترین انتخاب شما باشد . لنز زوم تله با تله‌ی بالا، دارای لرزش‌گیر قوی، و سیستم فوکوس خودکار دنده‌ای همگی امکاناتی هستند که برای یک کاربر آماتور مناسب است . 

این لنز کانن برای عکاسان و فیلم‌بردارانی که می‌خواهند گستره‌ی زوم بالا داشته باشند گزینه‌ای عالی است. ساختار کوچک و سبک، و سیستم لرزش‌گیر (Image Stabilizer) این لنز که تا سه‌ونیم پله لرزش را تصحیح می‌کند، باعث می‌شود تا این لنز، انتخابی منحصر به فرد باشد.

عکاسی از اجسام دور با این لنز بسیار ساده و راحت است و موتور فوکوس خودکار دنده‌ای (STM) این لنز که از جدیدترین و سریع‌ترین الگوریتم‌های فوکوس خودکار بهره می‌برد، باعث افزایش سرعت فوکوس خودکار، خصوصاً در حالت فوکوس مستمر در فیلم‌برداری می‌شود.

این لنز دارای یک عدسی با پاشش نوری کم (UD) برای کاهش آبراسیون رنگی (Chromatic Aberration) است. قسمت جلویی لنز هنگام تغییر فوکوس یا تغییر زوم نمی‌چرخد تا سازگاری آن با انواع فیلترها، مانند فیلترهای پولاریزه، کامل باشد.

تغییر فوکوس به صورت دستی، پس از فوکوس خودکار، همواره ممکن است. پوشش‌های سطحی جدید باعث بازنمایی رنگی عالی، و کاهش شبح‌وارگی (Ghosting) و تشعشعات اضافی (Flare) می‌شوند. تیغه‌های 7تایی دیافراگم این لنز باعث بازنمایی عالی قسمت‌های فوکوس‌نشده‌ی تصویر و بوکه‌ی زیبا می‌شود. این لنز حداکثر بزرگ‌نمایی ×28 / 0 در سر تله دارد. حداقل فاصله‌ی فوکوس آن در کل گستره‌ی زوم 85 سانتی‌متر است.

دسترسی سریع به فرم های نوین تعمیرات