اخبار و مقالات

 

 تعمیرات تخصصیی لنز


  لنزها به دلیل حساسیتی که در عکسبرداری دارند بسیار ارزشمند هستند. ورود کوچکترین غبار ، لکه و یا خارج شدن از تنظیم در لنزها تأثیر بسیار بدی در کیفیت عکس و نتیجه کار خواهد داشت. به همین دلیل لنزها را باید در مدت زمان کوتاه تری نسبت به دوربینها سرویس و تنظیم کرد.

 همچنین تعمیر لنز دوربین باید به دست کارشناسانی انجام گیرد که بهره مند از بالاترین سطح تخصص و مهارت در تعمیرات دوربین عکاسی باشند به این دلیل که ساختار ظریف و پیچیدگی بالای دوربین ها جای هیچ گونه خطا و اشتباهی را باقی نمی گذارد و در صورت بروز خطا در فرآیند تعمیرات دوربین امکان خرابی کامل آن ها وجود دارد.

به همین دلیل مدیریت مرکز تعمیرات نوین تعمیرات حساسیت بسیاری در گزینش کادر این بخش داشته و نیروی انسانی فعال در این قسمت را پس از آنالیزها و آزمون های بسیار ، جهت همکاری فراخوانده اند.

در حال حاضر همه پارامترهای لازم برای ارائه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات لنز دوربین در این مرکز فراهم آورده شده است و کاربران این محصول می توانند با خیالی آسوده دستگاه معیوب خود را تحویل داده و پس از رفع ایرادات آن ، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را تحویل بگیرند.

 

 کاربران محترم می توانند به منظور ارتباط با ما جهت تعمیر لنز دوربین

به بخش خدمات نوین مراجعه نمایند.

 

 09123258426 -66342592

 

   سرویس انواع دوربین های دیجیتال در تعمیرگاه نوین رایگان می باشد. 

تلفن:66342591-66342590-66342592-66342593