تعمیرگاه دوربین کانن

تعمیرگاه دوربین کانن|تعمیرگاه دوربین canon

تعمیرگاه دوربین نوین 

تعمیرگاه دوربین کانن تعمیرانواع دوربین های کانن،series EOS، series IXY،series G،series A،series SX،series IXUS

canon/تعمیرگاه دوربین کانن

با مدیریت فرزاد قاسمی دارای کادری مجرب و متخصص یکی از بهترین مراکز تعمیر تخصصی دوریبن واقع در شهر تهران می باشد که با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار آلات روز دنیا آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز و گرامی می باشد.

تلفن:66342591-66342590-66342592-66342593

محصول Canon من به خدمات نیاز دارد - چه کاری باید انجام دهم؟

اگر برای محصول خود به خدمات نیاز دارید (مانند خدمات تعمیر و نگهداری یا ارتقا)، لطفاً از قبل با شریک خدمات مجاز Canon که انتخاب کرده اید تماس بگیرید تا در مورد گزینه های موجود صحبت کنید.

لطفاً توجه داشته باشید، ممکن است برخی از خدمات از همه نمایندگی های خدمات مجاز Canon در دسترس نباشد. علاوه بر این،نمایندگی های خدمات مجاز Canon ممکن است خدمات مشابه یا مشابهی را با خدمات ارائه شده توسط Canon ارائه دهند.

شما می توانید با پیروی از مراحل زیر، خدماتی را برای محصول خود ترتیب دهید.

محصول Canon من کار نمی کند - چه کاری باید انجام دهم؟

در وهله اول، پیشنهاد می کنیم به پشتیبانی محصول ما مراجعه کنید که حاوی اطلاعاتی است که ممکن است در حل مشکل به شما کمک کند. 

از طرف دیگر، می‌توانید با پیروی از مراحل زیر، تعمیر محصول خود را ترتیب دهید.

محصول Canon من نیاز به سرویس یا تعمیر دارد – مراحل بعدی چیست؟

1 - نزدیکترین نمایندگی های خدمات مجاز Canon خود را پیدا کنید

همه نمایندگی های خدمات مجاز Canon سازمان‌های مستقلی هستند و به همین ترتیب، در چارچوب شرایط خدمات خود (شامل هزینه‌ها، زمان‌های تحویل و غیره...) عمل می‌کنند. لطفاً قبل از ارسال یک مورد برای سرویس یا تعمیر، برای جزئیات بیشتر با نمایندگی های خدمات مجاز مربوطه Canon تماس بگیرید.

 

3 - از بسته بندی مطمئن محصول برای حمل و نقل اطمینان حاصل کنید

با ارسال یک مورد به یک نمایندگی خدمات مجاز Canon، شما با کانن قراردادی منعقد نمی‌کنید، بنابراین Canon هیچ مسئولیتی در قبال هر گونه ضرر یا آسیبی که در حین حمل و نقل رخ دهد نخواهد پذیرفت.

ما توصیه می کنیم که محصول شما بسته بندی ایمن و مطمئن باشد. لطفاً برای دستورالعمل های حمل و نقل به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید، زیرا عدم انجام این کار ممکن است باعث آسیب بیشتر در حین حمل و نقل شود. بسته به ارزش محصول، ممکن است بخواهید حمل و نقل را نیز بیمه کنید. همچنین می‌توانید محصول(های) خود را شخصاً نزد یک شریک خدمات مجاز Canon ببرید.

4 - وقتی محصولم را برای سرویس یا تعمیر فرستادم، بعد چه اتفاقی می افتد؟

نمایندگی خدمات مجاز Canon سازمان‌های مستقلی هستند و بنابراین با شرایط و ضوابط و فرآیندهای خاص خود عمل می‌کنند. بنابراین، ممکن است بخواهید قبل از ارسال هر محصولی برای تعمیر، با آنها تماس بگیرید تا در مورد رویه های قابل اجرا آنها صحبت کنید

 


دسترسی سریع به فرم های نوین تعمیرات