اخبار و مقالات

عکس انباشتن زمان


این لیستی از تجهیزاتی است که شما برای ایجاد یک عکس انباشتن زمان به آنها نیاز خواهید داشت:

۱- یک دوربین و یک اینتروالومتر. اینتروالومتر دستگاهی است که باعث می شود دوربین شما به طور مکرر (پشت سر هم) و با یک وقفه زمانی مشخص عکس بگیرد. اگر شما هم مثل من یک دوربین کانن دارید، فرصت خوبی است که می توانید یک نرم افزار رایگان به نام Magic Lantern را دانلود کنید (این نرم افزار روی مموری کارت SD ریخته و اجرا می شود) که قابلیت های جدید زیادی به دوربین کانن شما اضافه می کند، از جمله افزودن یک اینتروالومتر داخلی به دوربین شما. شاید نرم افزار مشابهی برای مارک های دوربین دیگر وجود داشته باشد. اگر ندارد، اکثر دوربین ها قادر به استفاده از یک ریموت کنترل که دارای عملکرد اینتروالومتر باشد هستند.

۲- یک سه پایه ثابت و پایدار، یا چیزی برای ثابت کردن دوربینتان در محلی که قرار است عکس های متوالی بگیرد. هر چه محکم تر بهتر! من متوجه شده ام که وقتی باد می وزد، یک وزنه روی یک طناب متصل به مرکز سه پایه کمک زیادی می کند. من در اینجا دارم از روی تجربه صحبت می کنم! باد چندانی لازم نیست تا از سه پایه شما بگذرد و تجهیزات با ارزش شما را متحمل تعمیرات پر هزینه کند. من یک بلوک سنگی با اندازه خوب که یک سوراخ در میان آن حفر شده را بر روی سه پایه، درست در زیر دوربینم آویزان می کنم.

۳- نرم افزار ویرایش عکس. من از فتوشاپ استفاده می کنم. بنابراین در این آموزش، ویرایش عکس با این نرم افزار را آموزش خواهم داد، اما مطمئنم که نرم افزارهای زیاد دیگری وجود دارد که می توانند به همین نتیجه برسند. من حتی اپلیکیشن های موبایلی را دیده ام که هر کاری شما برای ایجاد یک عکس انباشتن زمان نیاز داشته باشید را انجام می دهند.

۴- کمی زمان و صبر. گذشته از عکاسی، من فکر می کنم بسیاری از ما می توانیم کمی از هر دوی این موارد را بکار ببریم.

 

مطالب دیگر:

تعمیرات دوربینseries JZ 

9 نکته تمیز کردن دوربین برای عکاسان

9 نکته تمیز کردن دوربین برای عکاسان