Nikon D 3300

دوربین «D3300» یکی از دوربین‌های محبوب سطح مبتدی شرکت «نیکون» است. این دوربین جایگزین مدل قبلی D3200 شده و اگرچه از لحاظ ظاهری مشابه دوربین D3200 بوده، درون آن حسگر و پردازشگر جدیدی به کار رفته است. نیکون D3300 یکی از بهترین دوربین‌های عرضه‌شده در سال 2014 محسوب می‌شود. بدنه‌ی این دوربین به‌راحتی در دست جای می‌گیرد و تمام دکمه‌ها و دیال‌های آن طوری طراحی شده است که راحتی کاربر را تضمین می‌کند. نیکون D3300 در تمام زمان‌ها و مکان‌ها همراه شما خواهد بود تا ثبت‌کننده‌ی خاطرات زیبایتان باشد. نیکون D3300 با پردازنده‌ی قدرتمند EXPEED4 قادر به عکاسی پی‌درپی با سرعت 5 فریم در ثانیه است و این یعنی ثبت تمام حرکات، ژست‌ها و احساسات. به‌محض واردشدن تصویر در لنز دوربین، فوکوس خودکار D3300 با قابلیت فوکوس یازده‌نقطه‌ای، روی سوژه‌ی موردنظر شما فوکوس می‌کند و تا لحظه‌ی ثبت‌شدن عکس، نقطه‌ی فوکوس را تغییر نمی‌دهد. سوژه‌های متحرک نیز با دقت بالا و بدون جابه‌جایی فوکوس در تصویر ثبت خواهند شد. همچنین در هنگام فیلم‌برداری، فوکوس خودکار به‌طور تمام‌وقت در اختیار کاربر است تا نقطه‌ی فوکوس را به‌دلخواه خود تغییر دهد. با D3300 می‌توانید از لحظات خود با جزئیات دقیق و کیفیت بالا فیلم‌برداری کرده و در تلویزیون‌هایی با کیفیت HD به بالا به تماشای آن‌ها بنشینید. به‌علاوه، با استفاده از فیلترها و جلوه‌های ویژه‌ی دوربین می‌توانید حالات هنری و خاص به فیلم‌‎ها بدهید.
شاید مهم‌ترین ارتقا، مربوط به لنز جدید جمع‌شونده و عملکرد باتری دوربین باشد. لنز 55-18 یک لنز استاندارد و نیمه‌حرفه‌ای است. کیت لنز همراه این دوربین یک مدل جدیدتر از مدل‌های قدیمی است. تفاوت مهم این لنز با مدل قدیمی خود هم در ظاهر و هم در باطن است. طول این لنز نسبت به مدل قبلی به میزان 10 میلی‌متر کوتاه‌تر و 70 گرم سبک‌تر است. صدای فوکوس این کیت لنز جدید در زمان فیلم‌برداری بسیار کمتر از مدل قبلی شده است. المنت‌های داخلی این لنز با تغییراتی که کرده است، عکس‌هایی با رنگ‌های روشن‌تر و شارپ‌تر و کیفیت تصاویر بهتر عرضه می‌کند. شاید این دوربین با کیفیت 4K فیلم‌برداری نکند و صفحه‌نمایش بازشو و چرخان نداشته باشد؛ اما معرف نسل جدید دوربین‌های DSLR رده‌ی مبتدی نیکون است که جایگاه بسیار خاصی در بین دوستداران عکاسی دارد.

درکل باید گفت که نیکون در نبود رقیبی جدی، بهترین DSLR سطح مبتدی ارزان‌قیمت را تولید کرده است؛ به‌خصوص از نظر کیفیت عکس و فیلم. اینکه D3300 دوربینی بسیار کوچک و سبک است، مزیتی بزرگ به‌حساب می‌آید؛ البته کانن کوچک‌تر از این هم دارد که همان دوربین 100D است؛ اما کاملا گران‌قیمت‌تر است. دوربین 1100D هم که دیگر قدیمی شده و به‌رغم ایفای نقش به‌عنوان ارزان‌ترین DSLR بازار، فناوری‌هایی قدیمی‌ دارد.

نیکون D 3300

 سرویس انواع دوربین های دیجیتال در تعمیرگاه نوین رایگان می باشد.

تلفن:66342591-66342590-66342592-66342593

دسترسی سریع به فرم های نوین تعمیرات