canon EOS 1300D

 دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 1300D 18-55mm DC III


 همانطور که می دانید شرکت کانن تولیدکننده‌ی انواع دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری و لوازم جانبی آن است. دوربین 1300D که جایگزین دوربین محبوب کانن 1200D شده، در سری دوربین‌های مبتدی DSLR کانن قرار می‌گیرد.

 

 

این سری دوربین‌های کانن با برخورداری از عالی‌ترین سطح تنظیمات دستی و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های به‌روز دوربین‌های دیجیتال و نیز قیمتی بسیار ‌به‌صرفه و مناسب، نزد مشتاقان عکاسی و آنان که در ابتدای راه عکاسی حرفه‌ای هستند، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

دوربین جدید کانن EOS 1300D همچون مدل پیشین، از حسگر ۱۸ مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر +DIGIC 4 بهره می‌برد که ترکیب این دو، ثبت تصاویری با کیفیت فوق‌العاده را حتی در شرایط نوری ضعیف تضمین خواهد کرد. این دوربین خوش‌دست، ۴۸۵ گرم وزن دارد. سمت راست بدنه‌‎ی این دوربین، یک برآمدگی دارد تا راحت‌تر در دست جای بگیرد.

Canon EOS 1300D  دارای یک صفحه‌نمایش LCD در اندازه‌ی ۳ اینچ با دقت ۹۲۰۰۰۰ نقطه و چشمی اپتیکال است. عکس‌ها و فیلم‌های ضبط‌شده‌ی این دوربین، روی کارت حافظه‌ی SD ذخیره می‌شوند. این دوربین قیمتی به‌صرفه دارد و کانن با طراحی آن، کاربران مبتدی را نشانه گرفته تا با استفاده از آن اولین قدم را در دنیای عکاسی بردارند و مهارت‌های خود را به چالش بکشند. دوربین 1300D دامنه‌ی حساسیت ۱۰۰-۶۴۰۰ دارد و البته تا ۱۲۸۰۰ هم قابل‌ارتقاست که این رقم نسبت به دوربین 1200D بی‌تغییر باقی‌ مانده است. نکته‌ی قابل‌توجه این است که عکاسی پیاپی این دوربین جدید نسبت به مدل قدیمی 1200D تغییری نکرده و همچنان ۳ فریم بر ثانیه است. عمده‌ترین برتری این دوربین را نسبت به 1200D باید در Wi-Fi و NFC داخلی جست‌وجو کرد.

کلیات دوربین کانن  EOS 1300D : 

• یک دوربین DSLR سطح مبتدی با قیمت مناسب.
• کاربرانی که می‌خواهند برای اولین بار، کار با یک دوربین DSLR را تجربه کنند یا کسانی که یک دوربین DSLR ارزان‌قیمت را به‌عنوان دوربین دوم در کنار دوربین فول‌فریم‌شان می‌خواهند.
•  قیمت مناسب و ارزش خرید بالا.
•  هر زمانی‌که قرار باشد یک عکس باکیفیت بگیرید به کار شما می آید . 
• همه جا می توانید از این دوربین کانن استفاده کنید البته 1300D در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاوم نیست.

 دوربین های عکاسی :

دوربین های شبه DSLR

CANON 700 D

کانن A1000 IS

دسترسی سریع به فرم های نوین تعمیرات